Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Φρουφρού και χαμόγελα



Ναι! Φρουφρού, άσπρο, θαλασσί , ροζ ως επί το πλείστον!

Ντελικάτο, αραχνοϋφαντο, απαλό χάδι χίλιων αγγέλων.....

Αποκλειστικά κοριτσίστικο.

Ακριβό , κρυφό και δυσθεώρητο εκτός κι αν κάποιος αποφάσιζε  αλλιώς!

Θύμωνα, πείσμωνα και δεν μ'έκανες καλά με τίποτα....όλα τα καλά του κόσμου να μου έταζες.

Πονήρω εγώ, γνήσιο παιδάκι της παμπόνηρης μαμάς μου...είχε καταφέρει να ξετρυπώσει ένα απ τα μυστικά της εύνοιάς μου.

Βγες από κει που κρύβεσαι και θα σου βάλω φρουφρού.

Η μαγική λέξη είχε ειπωθεί.

Παραδίνομαι!!!!!!!!!!!

Αλλά η χαρά που δεν μοιράζεται, δεν είναι χαρά.

Παιδική αθωότητα.....θες να δεις το φρουφρού μου;

Σιγά το δύσκολο!



Υ.γ

 1) Το φρουφρού έγραψε ιστορία! Επιφυλάσσομαι να σας την πω.
2) Για τους περίεργους, το φρουφρού δεν φοριόταν κατάσαρκα.
3) Πάει πολύς καιρός....










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου